A despota régész birodalma az ásatási terület, a geológiai réteg szintjéig lehántolt felszín, sötétlő foltokkal és sajtlyuk-szerűen kiásott gödrökkel ijesztő ufó leszálló pályához hasonlatosan. Itt küzdünk az elemekkel, jéggel, földdel, széllel, hőséggel. Ha körbetekintek, az egyik szemem sír, a másik meg cölöplyuk.

Rendszerint a sírokból, igen, tényleg feltámadnak a halottak, és többnyire 4 karddal rohangásznak és tüzet okádnak.  A kergetőzés során én, mint superwoman, a sorkatonáimmal egyetemben, heves küzdelemben csapunk össze a szörnnyel, ilyenkor ősapáinktól kapott isteni rendeltetésű ereklyének gyilkos fényével képes vagyok hamuvá égetni a feltámadottat.

Mellesleg a föld összes nyelvét ismerem, a világ minden könyvét végigolvastam, és fizikailag képzett vagyok, minden harci technikát elsajátítottam.

Amelyik diákom ezt elhiszi, az aznap repül az ásatásomról. Ez nem egy hollywood-i film, aki tündérmesékben él, jobb, ha most elfelejti a régészetet. Itt munka folyik, ez nem egy amerikai történet, olvass irodalmat és megtudod. Hát én mondjam el mi az a régészet? Munkafelvétel minimum 150-es iku, aki ezt nem üti meg, lapozgasson másik naplót vagy világosítsa fel magát!

 

Szerző: lilliana  2008.12.14. 21:39 Szólj hozzá!

Címkék: ásatás

A bejegyzés trackback címe:

https://afellaburegesznaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr75823167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása